Det siger kommerciel chef for butiksområderne i Københavns Lufthavn, Henrik Busch til Karsten Madsen i et interview i det ny nummer af Take Off samtidig med at en dugfrisk Vilstrup analyse vise, at der er mere end 20 procent at spare på kosmetik.
“Vi skal have lidt bredere udvalg i mode. Beklædning og tilbehør, som har appel til de kvindelige rejsende.” Det siger kommerciel chef for butikkerne i Københavns Lufthavn fhv. chef for Magasin, Henrik Busch, i et interview i det ny nummer af Taker Off, der nu er på vej ud til abonnenterne.
Samtidig med denne er erkendelse fastlog en Vilstrup analyse i går, at det er op til 20 procenr billigere at handle i lufthavnen end i butikker inde i byen, selv om mange efterhånden har fået den opfattelse, at det lige præcis ikke er tilfældet med kosmetik.
Undersøgelsen viser, at der på damedufte er 22,8 procent sparet og på hud – og kropspleje til damer 23 procent samt generelt for kosmetik 20,5 procent.