- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Sterling har solgt 45.000 lavprisbilletter

I kampagnen sluttede i går, men lavprisbølgen ruller videre. "Det drejer sig om at skabe opmærksomhedsværdi," sagde kommerciel chef Michael T. Hansen, som også erkender, at passagererne nu skal betale olieprisstigning, da selskabet ikke har fastlåst prise

Den store sommerpriskampagne i Sterling blev afsluttet mandag aften. Der var 65.000 billetter i udbud, og der røg 45.000. Det bekræftede kommerciel direktør Michael T. Hansen (foto) i går på konferencen i Middelfart.



Han sagde samtidig, at synlighed fortsat er en meget vigtig del af den løbende kampagne. Som eksempel viste han både- for og bagside på Berlingske-tillæg. I dag er tilbudet i samme avis 315 kr. for en enkelt billet fra København til Bergen.



På et spørgsmål om Sterling i dag og i fremtiden prissikre sit brændstof gennem hedging var svaret nej. “Nu skal passagererne betale gennem aktuelle brændstofpriser, som vil blive reguleret op og ned i takt med oliepriserne.”

Skrevet af