Sidste udgave af det oprindelige blad er nu på vej ud. Herefter bliver fremtiden et nyt forbrugerblad med premiere 15. oktober. På en måde bliver det samtidig en form for knopskydning af det kendte brand, nemlig Forbrugerbladet, Take Off på de danske side
Farvel med visioner er overskriften i den sidste udgave af Take Off som brancheblad. Kursen lægges om. Hvordan gennemgår vi i detaljer i bladet? En afgørende nyskabelse er et forbrugerblad med ferie og rejser, fortsat med det inspirerende navn i en månedlig udgivelse. Til salg i kiosker og supermarkeder for 25. kr. fra 15. oktober.
Ingen branchefolk skal dog føle sig hjemløse af den grund. De mest kendte elementer i det gamle Take Off flytter over på særskilte Take Off sider i Stand By, ligesom takeoff.dk her på siden fortsætter som hidtil. Vi er meget tæt på at kunne meddele, at vi har 7.000 bestillinger på det daglige nyhedsbrev.
Blandt artikler og kommentarer i den udgave, som nu er på vej til abonnenterne kan nævnes: “Forlovelse mellem SAS og Lufthansa ender ikke med bryllup”, “Når journalister inviteres”, En gammel bananbåd er ikke et krydstogtskib”, “SAS er den bedste arbejdsplads jeg nogensinde er blevet fyret fra”, Hvor godtfolk mødes: “Otte sider med rejsebranchefolk i byen og på nye jobs”.