- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Kårer dansk rejsemester i kundeservice

DTF travel i Hjørring dansk rejsemester i kundeservice, ifølge undersøgelse...

En af Danmarks største arrangører af kør-selv-rejser, DTF travel i Hjørring, er netop kåret som virksomheden med rejsebranchens bedste kundeservice i Danmark. Det er et af resultaterne i det landsdækkende ”CRM Grand Prix.” DTF deltog sammen med 97 danske virksomheders kundeservice i kampen om trofæerne indenfor de forskellige brancher.



Det fremgår ikke af pressemeddelelsen, om de deltagende firmaer i undersøgelsen har betalt for at blive evalueret.



Konkurrencen CRM Grand Prix (Customer Relation Management) gennemføres af firmaet Teleperformance, der har specialiseret sig i vurdering og uddannelse af kundeservice. Analysen foregår ved en række ukendte telefonhenvendelser, såkaldte mystery calls, til virksomhedernes kundeservice. Efterfølgende kvalitetsvurderes virksomhederne på bl.a. ventetid, velkomst, kvalitet i lytningen og produktkendskab.



”Det er afgørende for vores kunder og DTF travel, at kunderne kommer hurtigt igennem til vores call center, at de modtages venligt, at vores medarbejdere er åbne over for kundernes spørgsmål,” siger kundeservicedirektør Kim Kastrupsen fra DTF travel, der sidste år omsatte for over 200 mio. kr.

Skrevet af