- STANDBY.dk - https://standby.dk -

SAS giver service en ekstra tand

I denne og næste uge køres et forløb med fokus på ombordstigningen ved gatene, så også det led i servicekæden kan nærme sig det perfekte.

SAS er allerede på førstepladsen i Europa, hvad præcision angår. Men service skal blive endnu bedre. Derfor har adm. direktør i SAS Danmark, Susanne Larsen, sat Gitte Leonce (foto) i spidsen for et projekt med at forbedre alle led i servicekæden det kommende halve år.



Gitte Leonce blev præsenteret i seneste udgave af Take Off, og i denne og næste uge er hun sammen med Per Schrøder, som allerede har været i front med et præcisionsprogram i flere måneder, ved at forbedre ombordstigning med sektorboarding – og bedre information ved gatene.



Nu kan business passagerer slappe af – gå sidst ind – og behøver ikke at frygte, at deres bagageplads på hylderne er optaget af andre, som kom ind først. Systemet er ikke ukendt, tværtimod. Men det er første gang, man prøver i regionaltrafikken i København. På langruterne er det noget andet.



“De første tilbagemeldinger, vi har fået, tyder på stor tilfredshed hos vore passagerer, men vi skal bruge flere dage før vi kan analysere forløbet, siger Gitte Leonce, som derefter er parat til at sætte fokus på anden form for service.



Hun flyver ind imellem som kabinechef. Han ind imellem som kaptajn. Så de er vant til at møde kunderne, både på land og i luften.

-ejv


Skrevet af