TURISME: 70 pct. af bornholmerne valgte mindst et firestjernet hotel. På landsplan var det kun 57 pct. af de rejsende, oplyser Spies.
TURISME: 70 pct. af bornholmerne valgte mindst et firestjernet hotel. På landsplan var det kun 57 pct. af de rejsende, oplyser Spies.
”Bornholmerne har også fået smag for de såkaldte All Inclusive-hoteller, hvor mad og drikkevarer er med i prisen. 35 pct. af gæsterne valgte denne ferieform mod 40 pct. på landsplan. 19 pct. af de bornholmske gæster var børnefamilier, mens 47 pct. var par, der havde rundet de 50 år,” siger produktchef Carlos Cebrian fra Spies.
På selve flyrejsen er det bestemt ikke alle bornholmere, der fejrer ferien med en drink eller to. Den mest solgte drikkevare er således en Ramlösa – skarpt forfulgt af en Pepsi og en Carlsberg på tredjepladsen…