Cirkusbygningen hædrer bedste partnere

Foto fra sidste års partnergalla hos Wallmans i Cirkusbygningen.

TURISME: I morgen har Wallmans i Cirkusbygningen for 8. år i træk Partnergalla med 600 deltagere, hvor der uddeles priser i syv kategorier. Finalisterne er netop offentliggjort.

”Vi har brudt traditionen og nu på forhånd oplyst vores nominerede til priserne ved årets partnergalla, så de mulige prismodtagere kan forberede sig,” siger Marc Riesel, ansvarlig for partnership i Cirkusbygningen, til standby.dk

Ved årets partnergalla i morgen, onsdag, har Wallmans i Cirkusbygningen, inviteret ca. 600 deltagere fra bl.a. hoteller, event- og rejsebureauer. Årets nye dinnershow hedder Entourage, det betyder ”omgivelser, omgangskreds.”

Under aftenen uddeler Cirkusbygningen sine awards til samarbejdspartnere, der har ydet særlig indsats.

Priserne er ca. de samme som sidste år:

Årets bureau; de nominerede er: Crone & Co samt Kuoni Destination Management. Prisen gives til det bureau, der i sidste sæson leverede flest gæster til Cirkusbygningen.

Årets forening eller fordelsklub; kategorien afløser sidste års ’upcoming partner’. De tre finalister er Club Matas, Forbrugsforeningen og LogBuy.

Årets Bedste hotel: The Square (der vandt sidste år), Tivoli Hotel & Congress Center og Scandic Hotels. Prisen gives til det hotel, der booker flest gæster i Cirkusbygningen.

Costumer Care-prisen: Kandidaterne er Dorthe Breum fra The Square; der vandt sidste år, Tommy Kloch Rasmussen fra Imperial Hotel, samt Anne Winding fra DMC. Prisen gives til den mest velforberedte sælger, der altid har Cirkusbygningen i fokus – og som Wallmans sælgere husker for parathed overfor Cirkusbygningen.

Årets Arrangement i Cirkusbygningen: Crone & Co. for EMS 2017, Famme Creative Consult for eventen Super Bowl og Kuoni Destination Management for Oriflame-konferencemiddag. (Sidste år vandt Copenhagen Event Company)

Årets Bureau i forbindelse med customer care: CWT, DFDS og DMC (Sidste år vandt Crone & Co)

Puzzle-prisen:  går til en aktør ’der agerer ud over det sædvanlige’. Sidste år vandt VisitDenmark for at have gjort 2016 til det bedste år for kongresser i København.

Billigere for teenagers

For at få flere yngre publikummer og gøre det billigere for forældre at medbringe f.eks. teenagers, har Cirkusbygningen løftet grænsen for børnerabatter på 50 pct. fra 12 til 17 år. Børne- og ungdomspriserne gælder kun i selskab med voksne.

Wallmans nye Dinnershow i Cirkusbygningen spiller denne sæson 125 gange for skønsmæssigt 76.000 gæster frem til juni 2018. Der er typisk tre forestillinger om ugen, torsdag, fredag og lørdag. I juleperioden er der fire.