- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Cirkusbygningen hyldede partnere i rejsebranchen

TURISME: Cirkusbygningen havde onsdag gallapremiere på sit 10. show - det bliver næppe Indre Missions favoritshow! Dagen inden kårede Wallmans sine bedste samarbejdspartnere i rejsebranchen.

Marie Ekström (til højre) fra ICS modtog pris fra Cirkusbygningens salgschef, Marlene Sønderhaug. Privatfoto.

TURISME: Cirkusbygningen havde onsdag gallapremiere på sit 10. show – det bliver næppe Indre Missions favoritshow! Dagen inden kårede Wallmans sine bedste samarbejdspartnere i rejsebranchen.

Sweet Addiction, det nye lange dinnershow i Cirkusbygningen, har bl.a. sange fra Barbara Streisand, Lady ”GakGak” og Tina Turner – sidstnævnte var klart bedst. Nogle af showets indslag burde pga. stærke seksuelle antydninger ikke være tilladt for mindreårige.

Det nye show havde officiel premiere onsdag. Dagen før var bl.a. incomingbranchen indbudt, hvor Wallman i Cirkusbygningen hædrede samarbejdspartnere i en række kategorier.

Til Årets Arrangement var disse nomineret: Copenhagen Event Company for Danish Bike Award, ICS for kongresmiddag for international tandplejevirksomhed i oktober 2012, Crone & Co for Danish Beauty Award i april i år og Eventually for Danish Internet Award i april 2013. Vinderen blev: ICS.

Årets Bureau: Nomineret: Nyhavn Rejser, Dansk Kultur Event, Copenhagen Event Company og ICS. Vinderen blev: CEC – Copenhagen Event Company, ”en af Cirkusbygningens faste samarbejdspartner. CEC formår at skabe innovative og nye events,” hed det.

Årets upcoming bureau: De nominerede var Nordic Connection, Best Event Norge og Destination Copenhagen. Vinderen blev: Nordic Connection. Begrundelse: Nordic Connection har booket grupper af alle størrelser i den forgangne sæson.

Bedste incoming/rejsebureau: De nominerede var: First United, DMC, Nordic Star, Via Egencia Business Travel og American Express Meetings & Events. Vinderen blev: Nordic Star. Begrundelse: Nordic Star har fortsat med at tilbyde sine grupper Wallmans.

Bedste hotel: Nominerede: Ascot Hotel, Scandic Copenhagen, Hotel The Square og Imperial Hotel. Vinder: The Square Hotel. Begrundelse: Hotel The Square har i den forgange sæson været største leverandør af gæster via sin dedikerede salgsplatform. The Square’s bookingafdeling er meget opmærksomme på at tilbyde gæster pakker med Wallmans.

Costumer Care: Nominerede: Mads Tange fra Nordic Star, Jens Hedin, Scandic Copenhagen, Dorthe Breum, The Square og Anne Winding DMC. Vinderen blev: Jens Hedin, Scandic Copenhagen. Begrundelse: Customer Care prisen er en personlig pris der tildeles person der i den forgangne sæson har gjort det største indtryk på Wallmans Customer Care afdeling. Jens Hedin er altid velforberedt og positiv. At Jens er den partner der har solgt flest billetter er ekstra positivt.

I en kommentar til sin pris, siger ICS’ direktør, Per Ankær: ICS vandt for bedste arrangement på Wallmans i 2012. Det var middag for 800 internationale tandlæger med specielt designet show, gennemført med vor kunde, en international leverandør til tandlægeindustrien.”

9. oktober er Cirkusbygningen atter hjemsted for Danish Travel Awards.