(DK) Marketing Manager med flair for projektledelse

Atlantic Link søger en erfaren Marketing Manager til at stå i spidsen for marketingaktiviteter i Skandinavien og Finland for vores internationale kunder

Atlantic Link er førende indenfor markedsføring af turistdestinationer- og produkter. Vi arbejder strategisk og praktisk med public relations, marketing og events samt salg.

Marketing Manager hos Atlantic Link

Som Marketing Manager hos Atlantic Link vil du være en vigtig brik i vores kommunikationsteam. Du vil have det overordnede ansvar for vores kunders marketingstrategier og budgetter samt eksekvering af marketingaktiviteter, der styrker vores kunders position i Skandinavien og Finland.

Du vil få masser af ansvar indenfor marketingområdet og blive en del af et lille team med kompetencer indenfor public relations og salg, og blive en del af et lille bureau, der arbejder med hele verden som sin arbejdsplads, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Vores kontor er placeret centralt på Islands Brygge i København, men vi laver aktiviteter og arrangementer i hele Skandinavien og Finland.

Dine ansvarsområder:

  • Udarbejde marketingstrategier med klare KPI’er og målbare resultater for vores kunder
  • Have ansvar for marketingaktiviteter for en kundeportefølje af destinationer og turismeprodukter samt udvikling af nye produkter, vi kan tilbyde vores kunder
  • Udvikling af eventkoncepter målrettet både rejsebureauer, presse og influenter, der understøtter kundens overordnede strategi samt planlægning og eksekvering af disse events. Events indebærer alt fra vores årlige USA Travel Show, rejsebureauevents, sales missions, B2B workshops, pressekonferencer m.m
  • Have ansvar for marketingkampagner og strategiske partnerskaber, der styrker vores kunders position i markedet
  • Influencerpartnerskaber med skandinaviske rejse- og livsstilsinfluencere (sourcing, kontraktforhandling, afrapportering)
  • Udarbejdelse af pitches
  • Afrapportering af marketingaktiviteter

Dine kvalifikationer:

  • Minimum 3-5 års erfaring med kommunikation eller marketing
  • Dygtig projektleder, der er struktureret og detaljeorienteret
  • Strategisk, handlekraftig og innovativ tilgang til marketingarbejde
  • Ambitiøs, proaktiv og idérig
  • Har flair for opsætning af præsentationer, rapporter, invitationer/nyhedsbreve m.m.
  • Erfaring med destinationsmarkedsføring og turismeindustrien er et plus, men ikke et krav

Vil du være en del af teamet?

Send dit CV og ansøgning til jobapplication@atlanticlink.net med emnet ”Marketing Manager”. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, ansøgningerne evalueres kontinuerligt og samtaler afholdes løbende.

Kontakt

For spørgsmål angående stillingen kontakt direktør Karin Gert Nielsen på kgn@atlanticlink.net

Udløber: 06.06.2022