(DK) Medarbejder til Hertz Service Center

Bliv en del af det globalt største biludlejningsfirma i verden!

Tænk at hjælpe en kunde, der skal på sit livs ferie eller erhvervskunden, der skal ned og afslutte en vigtig firmaaftale. Og – hvis noget er gået galt for kunden undervejs med lejebilen, og derfor ikke har haft en særlig god oplevelse – så have dialog med kunden/hjælpe kunden omkring en eventuel løsning. Hos Hertz Service Center kan du blive en del af noget meget stort; vi har mere end 10.000 kontorer fordelt i ca. 150 lande – og nogle helt fantastiske kolleger!

Hvad består jobbet i:

Kunderne ringer eller skriver til dig for hjælp med deres spørgsmål til billeje i hele verden. Og det er her, du med et smil på læben, guider dem bedst muligt frem til den bedste løsning og sikrer dig, at kunden føler sig helt tryg inden turen. Dvs. du kommer både til at arbejde med reservationer af biler samt de overståede lejemål, hvor noget måske er gået galt/kunden mangler kvittering/og lignende.

Du bliver selvfølgelig klædt på via oplæring og træning og med løbende opfølgning. Du vil begynde med reservationsdelen af Service Centret for at få en godt indblik i hele biludlejningsverdenen. Derefter vil du langsomt begynde også at tage dig af de henvendelser, hvor noget måske er gået galt. Vi tror på at have dig i centrum, for derved får vores kunder den allerbedste oplevelse.

Behøver du at vide alt om biler? Nej! Det er selvfølgelig en fordel, men ellers klæder vi dig på.

Vi arbejder i vores internationale reservationssystem og nogle øvrige systemer. Så har du lidt IT-flair, er det en fordel.

Men derudover er det vigtigste:

  • At du er smilende og glad
  • Spreder en god stemning
  • Elsker at tale med mennesker
  • Er god til at lytte
  • Elsker at få en kunde til at føle sig i centrum
  • Formår at formulere dig præcist og sikkert på både dansk og engelsk
  • Er nysgerrig
  • Kan arbejde selvstændigt med et godt drive

Hvad kan vi tilbyde:

  • Fast løn, pension, PFA Forebygger/Sundhedsordning
  • 37 timers arbejdstid i tidsrummet mandag-torsdag 08.00-16.30 og fredag 08.00-16.00 på vores hovedkontor i Herlev
  • Et uformelt arbejdsmiljø
  • En utrolig sjov hverdag
  • Du lærer at kommunikere med alle typer mennesker
  • Bliver påskønnet for det arbejde, du gør

Opstart hurtigst muligt.

Og når du nu tænker ”Dét der, vil jeg være en del af. Hvad gør jeg nu?”, så er svaret let: Send din ansøgning til marlene.desbo.riel@hertzdk.dk hurtigst muligt. Har du spørgsmål til jobbet, kan du ringe til Marlene på 3317 9012. Der indkaldes og afholdes samtaler løbende.

 

About Hertz

Hertz Global operates the Hertz, Dollar, Thrifty global care rental brands as well as regional brands in approximately 10,000 corporate and licensee locations throughout approximately 150 countries in North America, Europe, Latin America, Asia, Australia, Africa, the Middle East and New Zealand. Hertz Global is the largest worldwide airport general use car rental company with approximately 1,635 airport locations in the U.S. and more than 1,320 airport locations internationally. Product and service initiatives such as Hertz Gold Plus Rewards, NeverLost®, Carfirmations, Mobile Wi-Fi and unique vehicles offered through the Adrenaline, Dream, Green and Prestige Collections set Hertz Global Holdings apart from the competition. Additionally, Hertz Global owns the vehicle leasing and fleet management leader Donlen Corporation, operates the Hertz 24/7 hourly car rental business in international markets and sells vehicles through its Rent2Buy program. For more information about Hertz Global, visit www.hertz.com.

 

Udløber: 26.09.2021