(DK) New Bizz Manager til Comwell Hotels

I Comwell har vi fokus på værtskab, service og god gæstekontakt, og vi går ikke på kompromis med kvaliteten af det, vi leverer, selvom det ofte går rigtig stærkt. Det stiller store krav til vores medarbejdere og ledere, og derfor søger vi kun de bedste. Vi lover til gengæld, at du får et spændende og udfordrende job, hvor du får mulighed for at gøre en forskel.

Til en nyoprettet stilling som New Bizz Manager, søger vi en ny kollega til at indgå i vores centrale salgsteam. Du kommer således til at referere til salgschefen og du får en stor berøringsflade ud i organisationen med såvel dine salgskolleger og det øvrige centrale kommercielle team som med medarbejderne ude på hotellerne.

Om stillingen

Som New Bizz Manager i Comwell står du for at jagte og lukke ny forretning i nye markeder. Stillingen er nyoprettet men formålet med den er soleklart.

Du får ansvaret for at:

  • Jagte og lukke mødeforespørgsler
  • Jagte og lukke events
  • Udarbejde og eksekvere på salgsaktiviteter for udvalgte hoteller i tæt samarbejde med salgschefen
  • Udarbejde og gennemføre kundearrangementer og rundvisninger
  • Sikre datakvalitet i vores CRM system
  • Koordinere salgsindsatser på eksisterende kunder sammen med KAM/AM.

Om dig

Vi søger en kollega som med sine personlige og faglige egenskaber opnår sine mål.
Vi forestiller os at du:

  • er en ”hunter”
  • drives af salgsresultater
  • har en positiv udstråling og energi, både overfor kunder og kolleger
  • ser løsninger frem for begrænsninger
  • er proaktiv i sin tilgang til sine daglige opgaver og det opsøgende salg
  • er holistisk tænkende og god til at se helheden og bevare overblikket
  • har en stærk kommerciel forstående
  • arbejder vedholdende og ikke går på kompromis med sine mål og overholdelse af deadlines

Det er vigtigt for os at du besidder stærke salgsevner både på telefonen såvel som i det personlige møde. Du har erfaring med ny-salgsaktiviteter, er en god forhandler og vant til at arbejde i et CRM-system. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til branchen og Comwells hoteller.

Vi tilbyder

Din base vil være på vores kontor på Østerbro, hvorfra du ringer, men vi forventer at du i ligeså høj grad vil være af finde ude på hotellerne.

Du bliver en del af en organisation som vægter samarbejde og trivsel meget højt. I Comwell løfter vi i flok og det betyder også en høj grad af frihed og muligheden for at sætte sit eget præg på hverdagen. Vi tilbyder en selvstændig stilling i en flad organisation hvor der ikke er langt fra en god tanke til handling og hvor gensidig feedback er et naturligt middel til at nå målet. Vi er stolte af vores produkt og arbejder dagligt på altid at levere det bedste for både mennesker og miljø.

Tiltrædelse efter aftale, gerne i starten af andet kvartal.

Ansøgning

Har ovenstående vakt din interesse, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Har du spørgsmål eller brug for uddybning kan du kontakte Salgschef Flemming Goldbæk på Goldbaek@comwell.com eller telefon 2724 2705.

Søg stillingen ved at klikke på ‘Søg stillingen’, udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning, CV og evt. bilag.

Vi afholder samtaler løbende og forbeholder os retten til at lukke for ansøgninger når den rette kandidat er fundet.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

ANSØG HER

Comwell er i konstant udvikling, og vi ejer og driver 19 lokationer i Danmark og Sverige. Som medarbejder i Comwell koncernen bliver du en del af en spændende organisation, hvor der er stor fokus på medarbejdertrivsel, og hvor du har frihed til at gøre en forskel. Tilmeld dig Comwells jobmail på www.comwell.com og få en mail, når vi har ledige stillinger.

 

 

Udløber: 29.02.2024