(DK) Primo Tours-koncernen søger marketingansvarlig

Primo Tours logoPrimo Tours koncernen er i vækst, og har du lyst til at komme med på en spændende rejse og blive en del af et team, der har fuld fokus på at give vores gæster en uovertruffen ferieoplevelse, så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en marketingansvarlig som evner at være en idérig og struktureret koordinator, der kan holde mange bolde i luften på én gang uden at miste overblikket eller øjet for detaljen. Du vil primært have fokus på offline markedsføring af rejser i vores tre charterbrands; Primo Tours, Århus Charter og SunCharter. Stillingen er en stabsfunktion med ligevægtigt ansvar og berøringsflade i de forskellige brands.

Du kommer til at indgå i et team af dedikerede medarbejdere, der brænder for at være branchens bedste. Det er naturligt for dig at tage ansvar og være proaktiv, da det er vigtigt for os at finde en kollega, der arbejder selvstændigt og ikke er bange for nye udfordringer. Du vil i det daglige arbejde tæt sammen med, og have ansvar for, vores to marketingkoordinatorer (off- og online) samt have løbende dialog og sparring med vores dygtige salgsteams og eksterne grafiker. Som det naturlige omdrejningspunkt for virksomhedens marketingsaktiviteter, bliver det din opgave at sikre, at alle løber mod samme målsætning. 

Du bliver kort sagt en marketingblæksprutte, der skal håndtere mange forskelligartede opgaver såsom:

  • Overblik over marketingafdelingen og aktiviteter på tværs af brands
  • Udarbejdelse og effektuering af marketingplaner og årshjul
  • Optimering af salgskonvertering via kampagner og løbende markedsanalyser
  • Kreativ sparring og idegenerering til kampagner
  • Strukturering og projektledelse af marketingaktiviteter (TV-kampagner, salgskampagner, loyalitetskampagner og meget andet)
  • Planlægning af events (rejseforedrag, messer, kampsponsorater, osv.)
  • Koordinering af printannoncering (bindeled mellem salg, grafiker og medie)
  • Opdatering af websider og assistance til SoMe
  • Korrekturlæsning af nyhedsbreve og annoncer
  • Kommunikationsopgaver
  • Håndtering af sponsorater
  • Generelle ad hoc marketingsopgaver

Du må forvente en travl hverdag, hvor ikke to dage er ens, og derfor er det fremtrædende, at du er fleksibel og omstillingsparat. Vi løfter i flok, og derfor er det vigtigt, at du på sigt også vil hjælpe til med salgs- og serviceopgaver, når det kræves.

Vi forestiller os, at du:

  • Har tidligere erfaring med markedsføring og eventplanlægning
  • Er udadvendt og evner at skabe gode relationer til såvel nye som eksisterende samarbejdspartnere
  • Arbejder særdeles struktureret og brænder for koordinering og planlægning
  • Kan arbejde selvstændigt og selv prioritere de mangeartede opgaver, der dagligt opstår
  • Har gode kommunikationsevner, styr på grammatikken og er velformuleret på skrift og i tale
  • Er omstillingsparat og klar på at tage udfordringen op, når der opstår uforudsigelige opgaver eller muligheder, som kræver hurtig handling
  • Har forretningsforståelse og formår at sætte dig i modtagerens sted
  • Kan arbejde i et højt tempo, trives med deadlines og har sans for detaljen
  • Måske har kendskab til CMS systemer og online marketingplatforme
  • Har erfaring fra rejsebranchen, hvilket er en fordel men ikke et krav

Vi tilbyder
Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø, hvor du får rig mulighed for selv at påvirke din hverdag og dine arbejdsopgaver. Du vil komme med på en spændende vækstrejse og indtræde i et stærkt fællesskab og i en stilling med stort udviklingspotentiale og berøringsflade. Vi tilbyder gode personaleforhold, frokostordning og på sigt mulighed for fleksible arbejdstider. Vi bor i flotte omgivelser på den gamle Amtsgård i Ringkøbing, som bliver din daglige arbejdsplads. 

Hvem er vi:
Primo Tours koncernen består af følgende brands, som alle har eget DNA og målgruppefokus: Primo Tours, Århus Charter, SunCharter, VERDN, Nortlander, DanSki, Slopetrotter, USAtours, flyselskabet Airseven samt vores egen bookingplatform Tourpaq. Samlet sender vi årligt ca. 200.000 glade gæster på ferie. Vi har kontorer i Ringkøbing, Aarhus, Roskilde og København.

Du vil hovedsageligt være tilknyttet vores charterafdeling, som er en lille organisation med 17 ansatte fordelt på vores kontorer i Ringkøbing og Aarhus.

Primo Tours er en vestjysk iværksætter-virksomhed fra 2009, som er på en spændende udviklingsrejse. Vores organisation er flad, og der er ikke er langt fra tanke til handling. Samlet set er vi i ’normale’ år Danmarks femte største charterrejsearrangør med knap 100.000 årlige chartergæster på rejsemål primært i Middelhavsområdet.

Praktisk information:
Vi ønsker stillingen besat snarest muligt – men venter gerne på den rette. Vi indkalder løbende til samtaler til den rette profil er fundet. Der er tale om en fuldtidsstilling med base hos Primo Tours i Ringkøbing, men lejlighedsvise besøg på kontoret i Aarhus kan, ligesom weekend- og aftenarbejde, forekomme.

Send din ansøgning og CV til job@primotours.dk – skriv ’Marketingansvarlig’ i emnelinjen.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO Henrik G. Jensen på mail hj@primotours.dk eller på tlf. 86 20 66 36.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Læs mere om os på vores respektive hjemmesider:

Udløber: 06.02.2022