(DK) Product Owner i Tourpaq – Bliv en del af et innovativt rejseteknologifirma!

Vil du være med til at optimere, vedligeholde og videreudvikle vores produkt i tæt samarbejde med faglige kompetente kollegaer og ledelsen? Og vil du være bindeled mellem IT og forretning på et nyt og vigtigt område?

Bliv en del af Tourpaq og hjælp os med at omsætte kreative visioner til effektive softwareløsninger, der løfter brugeroplevelsen til nye højder.

Sådan bidrager du til vores vision

Vi er på udkig efter en engageret og dygtig Product Owner til at styrke vores dynamiske team. Tourpaq specialiserer sig i at levere avancerede softwareløsninger til rejsebranchen og samarbejder tæt med et erfarent udviklingsteam i Rumænien. Hos os er innovation og produktforbedring kernen i vores vision, og vi søger en kollega, der kan navigere i et tværfagligt miljø og trives i en hurtigt skiftende arbejdsverden. Sammen er vi med til at forme fremtidens bookingsystem indenfor rejsebranchen.

Vi tilbyder et job i en central rolle med gode muligheder for at sætte alle dine kompetencer i spil, fra produktledelse til IT-udvikling. Vi har fokus på din udvikling, og sammen sikrer vi, at du udvikler dig både fagligt og personligt.

Jobbeskrivelse:

Dine ansvarsområder inkluderer:

  • Teknisk Ekspertise: Udover din tekniske viden skal du have et dybt forståelsesniveau for testprocesser, inklusive unit tests, automatiserede testprocesser og manuelle testprocesser. Kendskab til Microsoft-relaterede udviklingsværktøjer, SQL og databaseadministration er afgørende. Vi søger også en person med arkitektonisk indsigt.
  • Agile Samarbejde: Du vil samarbejde tæt med vores udviklingsteam, hvor der er fokus på udvikling, prioritering og overholdelse af Scrum-processen.
  • Produktvisionær: Du vil i samarbejde med ledelsen have ansvaret for at definere den overordnede vision for vores produkt og formidle denne vision klart til vores udviklingsteam og øvrige samarbejdspartnere.
  • Produktplanlægning: Du vil være ansvarlig for at oprette og prioritere produktets backlog i overensstemmelse med virksomhedens og brugernes behov.
  • Brugercentreret: Du vil repræsentere vores brugere og deres behov i udviklingsprocessen, sikre at produktet leverer værdi og løser deres problemer.
  • Prioritering: Du skal træffe beslutninger om, hvilke funktioner der skal udvikles først, og hvilke der kan vente.
  • Beslutningstagning: I tæt samarbejde med ledelsen og vores udviklingsteam i Rumænien vil du deltage i beslutningsprocessen om produktets retning og funktioner.
  • Effektiv Kommunikation: Du vil arbejde tæt sammen med udviklingsteamet og skal herigennem være med til at sikre effektiv kommunikation og danne bro mellem teamet i Danmark og vores udviklingsteam Rumænien samt andre interessenter, besvare spørgsmål og give værdifuld feedback.
  • Måling af Succes: Du vil være ansvarlig for at fastsætte og måle nøgleindikatorer for produktets succes.

Kvalifikationer:

Vi søger en kandidat, der er sympatisk og diplomatisk af natur, og som kan trives i et tværfagligt team, hvor opgaver og prioriteringer hurtigt kan ændre sig. Du skal kunne bevare roen, overblikket og den positive energi – også når det går stærkt. Vi ønsker derudover en kollega som har:

  • Erfaring som Product Owner og teknisk projektleder.
  • Evne til at fungere som bindeled mellem forretningsprodukter og vores udviklingsteam i Rumænien.
  • Kulturel forståelse og stærke kommunikationsfærdigheder til at arbejde effektivt med et internationalt udviklingsteam.
  • Evne til at træffe hurtige beslutninger og arbejde i et miljø med skiftende krav.
  • En passion for at drive innovation og forbedring, selv i små skridt.
  • En proaktiv tilgang til problemløsning og evnen til at håndtere komplekse udfordringer.

Vil du med på holdet?

Vi ser frem til at modtage din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 1. Marts 2024. Eventuelle spørgsmål til stillingen kan rettes til COO Maibritt Kjeldgaard på telefon 41679169.

Det primære arbejdssted vil være vores hovedkontor i Ringkøbing, men der vil også være mulighed for at arbejde fra vores kontorer i Herning, Århus og København samt begrænset rejseaktivitet.

Vi ser frem til at høre fra dig og høre mere om, hvordan din erfaring og passion kan bidrage til vores innovative team.

Vi glæder os til at byde dig velkommen til TOURPAQ – en del af Travel Heart Family

Se mere på TOURPAQ og Travelheart Family

ANSØG HER

Udløber: 01.03.2024