(DK) Rejsekonsulent hos Vindrose Rejser

Vindrose Rejser søger lige nu en rejsekonsulent. Hos Vindrose Rejser sælger vi både færdiglavede pakkerejser, samt skræddersyede rejser til grupper og individuelle – helt efter vores kunders ønsker. Det betyder, at vi søger efter en person der trives med forskelligartede opgaver og sætter kundens rejseoplevelse øverst.

Vi søger en ny kollega der også trives med at have mange bolde i luften, har gåpåmod og lysten til at lære og udvikle sig med sine opgaver. Vi tilbyder en arbejdsplads hvor der er rig mulighed for at tage ansvar og leder efter en person der motiveres af at skabe resultater.

Vi har igen fået travlt, og forventer at få mere travlt i det kommende år. Derfor søger vi en rejsekonsulent til vores lille rejsebureau i hjertet af København.

Hvem er vi?

Vindrose Rejser blev etableret i 1977 og siden da har vi solgt rejser til hele verden. Som rejsebureau fokuserer vi mest på Italien, Tyskland og Østeuropa, men begrænser os ikke hertil. Vi er lige nu et lille team på 4 personer.

Vores fokus på at skabe den perfekte ferie, ændrer sig ikke ved om det er en gruppe på 50 mennesker til Italien eller 2 personer, som skal på en forlænget weekend til Tyskland.

Vores fremtidige fokus er på at kunne sælge mere skræddersyede oplevelser og rejser til vores kunder, som går hånd i hånd med vores erfaring om at kunne sammensætte de bedste rejser til vores kunder – både individuelle såvel som grupper.

Vores rejsekartotek består af ophold i Tyskland, storbyferier i hele Europa med et stort fokus på Østeuropa, samt ferier til Italien i alle størrelser.

Hos os vil du indgå et i lille team med et fladt hierarki, hvor der er rig mulighed for at have frihed under ansvar, og komme med gode idéer til vores fremtidige destinationer. Hos os vil dine kompetencer blive udfordret og udviklet i takt med at vi vokser efter de sidste par år. Derfor er det vigtigt at du har gåpåmod, og er motiveret til at eksekvere dine opgaver så vores kunder får den bedste rejseoplevelse.

Lidt om dig:

Uanset om du skal arrangere en studietur til Polen med fokus på historie og kultur eller en vinrejse for 10 personer til Italien, eller blot arrangere en storbyferie for et par til Budapest, skal vores kunder kunne mærke dit smil og dit brændende engagement.

Du vil få mulighed for at oparbejde din egen kundeportefølje, i form af både ny salg og tilbagevendende kunder. Du vil være ansvarlig for kundehåndteringen gennem hele kunderejsen, lige fra første dialog, planlægningen af rejsen og til de forberedende aktiviteter inden afrejse.

Derfor er det vigtigt at du er:

  • Ansvarsbevidst og arbejder struktureret og selvstændigt med egne opgaver.
  • Serviceminded og professionel.
  • Detaljeorienteret og omhyggelig.
  • Diplomatisk og god til evt. konflikthåndtering, og kan håndtere dette selvstændigt.
  • Er idérig og kan komme med input, når vi planlægger nye rejser, destinationer og andet.
  • At du trives med en travl hverdag og forskelligartede opgaver.
  • Du evner at møde kunderne i øjenhøjde uanset niveau.
  • Du er god til at bevare overblikket i stressede situationer.
  • Udadvendt, proaktiv, salgs- og serviceminded.
  • Flydende på dansk og engelsk i tale og på skrift.
  • Du elsker at rejse!

Arbejdsopgaver:

  • Kundekontakt og kundehåndtering både via telefon, e-mail og i butikken.
  • Kundemøder enten via telefon eller i butikken.
  • Booking af transport, overnatninger, billeje, ture mm., tidsændringer, refunderinger og kontakt til flyselskaber m.m.
  • Kontakt og vedligeholdelse af vores netværk af samarbejdspartnere og agenter i udlandet.
  • Mulighed for udvikling af nye destinationer og samarbejdspartnere.
  • Eventuelle rejser til messer for at tale med nye samarbejdspartnere.
  • Der kan også blive tale om kommunikationsopgaver som f.eks. opdatering af Facebook og Instagram samt udarbejdelse af blogposts og nyhedsbreve mm. – afhængig af om dette passer til din profil.

Vi tilbyder:

  • En funktion med fokus på salg samt udvikling af kundeportefølje.
  • En hverdag, hvor vidensdeling er et af de bærende elementer, og hvor du skal være med til at løfte og højne niveauet, samt salget.
  • Et alsidigt job med ansvar og udfordringer i et dynamisk miljø, hvor du har gode muligheder for udvikling individuelt såvel som en del af vores lille fællesskab.
  • At udvikle dig i en uformel organisation, hvor der er rig mulighed for at tage ansvar.
  • Løn efter kvalifikationer.

Vi holder til i et hyggeligt hjørnekontor ved Dantes Plads i centrum af København. Stillingen er på fuldtid, og der er mulighed for tilrettelæggelse af fleksible arbejdstider når det passer.

Send din ansøgning og CV til pma@vindroserejser.dk med ”Rejsekonsulent” i emnefeltet. Ansøgningsfrist er d. 28/02 (vi afholder samtaler løbende), og startdato er snarest muligt.

Du kan læse mere om os på www.vindroserejser.dk, og hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Philip Maruszewicz på pma@vindroserejser.dk eller 40 92 52 57.

Alle kvalificerede opfordres til at ansøge uanset køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Udløber: 28.02.2022