(DK) Revenue Manager, Scandic Hotel A/S, København

Brænder du for tal, strategi og optimering og har du lyst til at være en del af det danske Revenue Management Team hos Nordens førende hotelkæde? Så tror vi på, at du er vores nye Revenue Manager på Scandic Support Office i København. Vi søger en energisk, udadvendt og kompetent Revenue Manager til Scandic Danmark med tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen

Som Revenue Manager bliver du en del af Scandics danske Revenue Team af 8 dedikerede medarbejdere, der har ansvar for optimeringen af omsætningen på alle Scandics danske hoteller. Du kommer sammen med dine kolleger i Revenue Management til at være med til at udvikle organisationen med fokus på prisstrategier og processer, for at øge indtægterne og lønsomheden. Det danske Revenue Team er en del af Scandic Danmarks Support Office beliggende i Nansensgade, København.

Hovedansvarsområder

  • Ansvarlig for maksimering af værelsesindtjeningen for et antal hoteller
  • Analysere efterspørgsel, booking kurver, priselasticitet samt markeds trends
  • Udvikle og implementere proaktive strategier for at sikre maksimal indtjening
  • Udarbejdelse af segmenteret hotel forecast og budgetter
  • Ansvarlig for at optimeringssystemet altid er korrekt opdateret, valideret og udnyttet til dets fulde potentiale
  • Ansvarlig for detaljeret styring af kapaciteten
  • Kommerciel kommunikation på tværs af organisationen

Kvalifikationer

  • Erfaring med Revenue Management fra en lignende stilling
  • Interesse og evner inden for områderne analyse og statistik
  • Resultatorienteret
  • God til at træffe databaserede beslutninger
  • Evner til at motivere sig selv samt sans for detaljer i et tempofyldt miljø
  • Vilje til at lære, positiv attitude samt gode samarbejdsevner
  • Trives i en udviklingsorienteret og foranderlig organisation

Vi tilbyder

  • At du bliver en del af “Danmarks bedste arbejdsplads”, som også er Nordens største hotelkæde
  • Landets bedste kolleger som alle arbejder med tydeligt afsæt i vores fire værdier “be caring”, “be you”, “be a pro” og “be bold”
  • Faglig og personlig udvikling
  • En travl og oplevelsesrig arbejdsdag, med masser af udfordringer og varierede arbejdsopgaver
  • Favorable personalegoder, herunder Team Member Card som giver dig rabatter på overnatning på Scandics hoteller og en god sundhedsforsikring

Vi inviterer løbende til samtaler og interview’s fra 11. juli.

Anders Ibsen, Head of Revenue Management
+45 2272 2285

ANSØG HER

Hos Scandic hylder vi forskellighed og gi’r plads til den enkelte. Vi ved, at vi gør hinanden gode, og at vi alle sammen bidrager med noget særligt. Derfor er vi meget stolte af, at Scandic flere gange er kåret til Danmarks bedste arbejdsplads til Inklusion og netop har modtaget Momondos Bæredygtighedspris. Vi er utrolig glade for den flotte pris og siger tusind tak til alle vores medarbejdere, der hver dag har omtanke for hinanden, vores omgivelser og alle vores gæster.

Scandic Hotels

Vi tror på dig

Hos Scandic får du plads til at være dig selv. Vi hylder nemlig forskellighed og har omtanke for den enkelte. Derfor har vi fokus på dig som person og alt det, som gi’r dig energi og lyst til at gøre en forskel.

Vi ved, at du brænder for det, du gør. Derfor lytter vi til dig og sætter pris på din mening, når du har noget på hjerte. For når du er glad og tilfreds, smitter det af på alle os andre. Både på dem, du er tæt på i hverdagen, og på alle vores gæster.

Vi kommer fra hele verden, men taler alligevel samme sprog. Omtanke er omdrejningspunkt for alt, hvad vi si’r og gør. Alle har mulighed for at udvikle sig. Derfor glæder vi os til at se dig vokse og hjælpe dig med at få mere ud livet – både privat og på arbejdet.

Vi ved, at vi gør hinanden gode. Og vi ved, at du bidrager med noget særligt. Vi tror på dig.

Uanset hvad din baggrund er, om du skal til at starte din karriere eller har masser af erfaring, om du har en lang videregående uddannelse eller en praktisk erhvervsuddannelse, har vi sikkert en stilling, der passer til dig.

Danmarks bedste arbejdsplads til inklusion 2019

Vi kommer fra hele verden. Faktisk har vi medarbejdere med hele 115 forskellige nationaliteter. Men vi taler alligevel samme sprog. Omtanke er nemlig omdrejningspunktet for alt, hvad vi siger og gør. Det håber vi, at vores gæster kan mærke, hver gang de besøger os i forbindelse med fx arbejde, et møde eller et ferieophold. Vores arbejdsglæde lyser nemlig tit ud af os – ikke mindst i forbindelse med, at vi er blevet kåret som ‘Danmarks bedste arbejdsplads til inklusion’, for andet år i træk.

Glæden bliver heller ikke mindre af, at vi samtidigt har fået en smuk 2. plads på listen over Danmarks bedste store arbejdspladser. Det er to kæmpe anerkendelser, som vi er meget stolte af at modtage. Arbejdsglæde, mangfoldighed og inklusion er nemlig essentielle dele af vores kultur.

Facts

Med 280 hoteller og mere end 10.000 nysgerrige medarbejdere i seks lande arbejder vi i Scandic med en bærende mission ”to create great hotel experiences for the many people”. Denne mission er sammen med vores fire værdier ”be caring”, ”be you”, ”be a pro” og ”be bold”, gennemgående i en særdeles engageret og gæsteorienteret kultur.

Scandic har i dag 28 hoteller i Danmark og er i rivende udvikling på det danske marked.

Hoteller på vej:

· Scandic Nørreport, København, med 100 værelser, åbner 1. juni 2022

· Scandic Spectrum, København, med 632 værelser, åbner 23. juni 2022

· Scandic Aarhus Havn, med 350 værelser, åbner i 2026

I forbindelse med vores massive vækst regner vi med at etablere omkring 300 nye danske arbejdspladser til de i forvejen 1400, der er hos Scandic i Danmark i dag. Velkommen med din ansøgning. Vi tror på dig.

Udløber: 20.07.2022