Danske Atlantic Link skal varetage PR-arbejdet for det eksklusive krydstogtrederi Silversea Cruises i Norge, Sverige og Finland.
Silversea tilbyder luksus all inclusive-cruises verden over – fra Australien til Amerika, Canada til Afrika, Europa, Asien, Polar-regionerne – og endda et world cruise på 115 dage, siger adm. direktør i Atlantic Link, Karin Gert Nielsen, der netop derfor mener, at Silversea passer perfekt ind i Atlantic Links dna:
”Krydstogt-gæster vil have eventyr og fuld oplevelse-valuta for pengene samtidig med, at de kan slappe af og nyde sejladsen med personlig service. Det kan Silversea! Mens de fleste nye krydstogtskibe er stadig større, holder Silversea fast i mindre skibe. Derfor får gæsterne ikke bare en bedre og mere intim sejlads, de ankommer også til havne, hvor de større skibe ikke kan gå ind,” siger Karin Gert Nielsen.
Silversea Cruises bestyres af Manfredi Lefebvre og er en familieejet virksomhed med hovedsæde i Monaco og egne salgskontorer i Frankfurt, London, Fort Lauderdale, Singapore, Sydney samt i København.
Thomas Harrison er i øvrigt nordisk salgsdirektør for Silversea.