- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Krydstogtrederi: Nye hjælpemidler til rejsebureauer

I Norden booker rejsebureauer cirka 80 pct. af Norwegian Cruise Lines krydstogter. Derfor skal bureauer, NCL samarbejder med, være så opdaterede som muligt. Derfor kommer ny kampagne.

”I Norden har vi stærke rejsebureaupartnere, i Norden kommer 80 procent af vores bookinger af krydstogter med os fra rejsebureauerne.”

Det sagde Kevin Bubolz i marts i år til Standby.dk – han er direktør for blandt andet Europa (minus England) hos det store amerikanske krydstogtrederi Norwegian Cruise Line, NCL.

Og det er netop NCL, der nu er på banen for at markere samarbejdet med rejsebureauer- og rejsebureauagenter. Det sker blandt andet ved at lancere NCL Connect – der i en pressemeddelelse fra NCL beskrives som ”et integreret markedsføringsværktøj.”

I pressemeddelelsen står der blandt andet: ”Investering i rejsebranchen er en af NCL’s ”Partners First”-filosofis fire hovedsøjler, og som en del af dette tilbyder NCL informations- og uddannelsesværktøjer gennem Norwegian Central.”

Nyudviklet co-branding- og markedsføringsværktøj
NCL skriver videre, at ”NCL Connect – et nyudviklet co-branding- og markedsføringsværktøj, gør det nemmere og mere effektivt for samarbejdspartnerne på rejsebureauerne at markedsføre NCL’s produkter.”

Videre hedder det: Den nye digitale NCL-løsning gør det muligt for rejserådgivere at oprette en personlig website med NCL-indhold og dele det med deres kunder via AI-genererede e-mails og tekster til sociale medier- alt sammen under rejsebureauets egen branding.”

NCL Connect er en integreret marketingløsning til samarbejdende rejsebureauer, oplyses det.

I pressemeddelelsen siger før omtalte Kevin Bubolz:

“Rejsebranchen forbliver den vigtigste salgskanal for NCL – rejserådgivere er brandambassadører, inspirationskilder og betroede konsulenter. Med vores ”Partners First Month” vil vi give vores partnere værktøjer og ressourcer, der styrker kendskabet til vores varemærke, forenkler salget og hjælper NCL og de samarbejdende rejsebureauer til at vi sammen kan vokse.”

Norwegian Cruise Line Holding-koncernen har tre sejlende varemærker; mainstreamproduktet Norwegian Cruise Line med 20 krydstogtskibe, det finere Oceania Cruises (syv skibe) og highend-rederiet Regent Seven Seas Cruises (fem skibe)

 

Relaterede artikler:

Norwegians nye krydstogtskib imponerede danske rejsebureauer

NCL: Rejsebureauer booker 80 pct. af vores krydstogtsalg i Skandinavien

Europæisk krydstogtrederi kan få glæde af Trump