- STANDBY.dk - https://standby.dk -

Ny søgefunktion hos Spies

Midt i en pandemitid ser Spies tendens til, at gæsterne øger fokus på rejseoplevelsen, fremfor rejsemålet. Derfor kommer nu sommerkampagne, hvor gæsten kan ”bygge sin egen ferie.”

Spies lancerer her i juledagene sin sommerkampagne for 2022 med fokus på, hvad gæsten kan opleve, ikke hvor man vil rejse hen. Samtidig lanceres ny søgefunktion på rejsearrangørens hjemmeside, hvor gæsten kan bygge sin egen ferie ud fra en række kriterier.

”Under coronakrisen er sikkerhed og tryghed blevet endnu mere vigtigt. Mange har i den forbindelse fået øjnene op for pakkerejser og bredden i udbuddet,” oplyser Spies.

Herfra siger Jan Vendelbo, administrerende direktør og nordisk marketingchef for Nordic Leisure Travel Group, i en pressemeddelelse:

”For et år siden startede kampagnen for rebrandingen af Spies. Kampagnens fokus var en ny identitet og logo samt vores nye brandplatform ”Find your wave” med fokus på well-being og personlige oplevelser.

Nu tager vi næste skridt. Vores nye kampagne for sommeren 2022 skal fortsætte med at modernisere og forny billedet af pakkerejsen, bygget på ”Find your wave”- platformen med well-being og personlige oplevelser,” siger Jan Vendelbo.

Ny “Feriefinder” vil guide kunderne
I forbindelse med kampagnestart lancerer Spies en ny søgefunktion, der skal gøre det nemmere for kunderne at finde den rejse, der passer til deres behov.

”Vi er i en tid, hvor gæsterne stiller nye krav, og hvor der efterspørges ferieoplevelser ud fra individuelle behov og livsstil,” siger Jan Vendelbo og fortsætter:

”I vores brede sortiment kan det være svært at finde den rejse, der passer den enkelte, hvorfor ideen opstod til en ”Holiday Finder”. Ved at forbinde destinationer og hoteller med interesser og oplevelser på individuelt plan, giver vi kunderne betingelser for at finde det lille ”ekstra.” Det er vi ret alene om i branchen, hvilket betyder, at vi kan differentiere os fra konkurrenterne.”

I pressemeddelelsen oplyses det også, at ved hjælp af ”Feriefinderen” på Spies.dk, kan kunderne finde deres ferie på en ny måde. ”Den nye søgefunktion er baseret på flere tusinde tracking points i form af blandt andet hoteller, destinationer og aktiviteter og ud fra kundens ønsker bliver al data kombineret og matchet, lyder det fra Spies som tilføjer:

Resultatet er, at kunden får et udvalg af relevante hoteller, destinationer eller rejseformer at vælge imellem. Den nye søgefunktion vil frem for alt guide kunderne med relevante ferieforslag, baseret på indsigter, men vil også inspirere.”

Relaterede artikler:

Rejsesalget fortsætter trods omikron-varianten

Rejsebureauer risikerer ”sindssygt store bøder”

Nyt langrutefly til oversøiske rejsemål hos Spies

Islændinge købt ud af Bravo Tours