Både det direkte salg og gennem bureauerne har levet op til forventningerne.
Der er fortsat appetit på at komme ud at flyve i år. Det er konklusionen i SAS efter, at den store lavpriskampagne nu er forbi. En kampagne, der bød på billigere flybilletter hen over hele sommeren.
På forhånd var der i flyselskabet måske en smule skepsis, fordi salget i sidste kvartal af 2011 vise nedadgående pil. Ligesom hos de fleste europæiske ruteselskaber.
”Vi er særdeles tilfreds med salget, som løber op i et tre cifret millionbeløb, ” siger marketingdirektør Per Møller Jensen (foto), som af konkurrencemæssige grunde ikke opgivet præcise tal, hverken for passagerer eller beløb.
”Resultatet er på størrelse med kampagnen for et år siden. Både direkte og via agenter, og det kan vi kun være tilfreds med. På trods af finanskrise og problemer i Europa, er der fortsat vældig rejselyst hos vore kunder,” fastslår han over for takeoff.dk