- STANDBY.DK - https://standby.dk -

SAS-kampagne satte endnu en rekord

Købelysten fejlede ikke noget og oversteg alle forventninger, da man rundede af.

Millionudsalget er sluttet for denne gang i SAS. Med en ny form for markedsføring, hvor man viser bredden i de mange tilbud frem for at fokusere på nogle enkelte. Den ide er gået helt hjem. Også fordi selskabet gerne vil vise, at der virkeligt er tale om lavpristilbud i bestemte perioder.

 

”Vi er positivt overrasket. Der er sat endnu en salgsrekord. Det har vist os, at danskerne vil ud at rejse, også hvis det er trange tider for andet forbrug, ” siger marketingdirektør Per Møller Jensen (foto) og tilføjer:

 

”Og det er ikke bare danskerne. Der har for eksempel været voldsom søgning og bestillinger på ruten fra Oslo til New York.”

 

Ellers er det fra Danmark fortsat på ruter som København-Oslo med op til 15 daglige afgange samt til London og Paris, der helt som ventet er solgt flest biletter. Og med i puljen er også kommet ruten mellem Aalborg og København.

Skrevet af Ejvind Olesen