- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Spies-hjertet bredes ud til hele koncernen

I dag lanceres Spies nye logo i mere end 70 lande. Solskinshjertet blev udviklet i Norden som symbol for bl.a. alle Spies' aktiviteter.

I dag lanceres Spies nye logo i mere end 70 lande. Solskinshjertet blev udviklet i Norden som symbol for bl.a. alle Spies’ aktiviteter.

Nu spredes ’hjertet’ som fælles symbol for hele Thomas Cook Group. Spies-gæster vil fremover møde hjertet fra de bestiller rejsen, til de flyver på ferie med Thomas Cook Airlines, under transporten til hotellet og på hotellet.

”Efter vi med succes har testet hjertet i Danmark, rulles det nu ud i hele moderkoncernen. Det har fået lidt ændringer undervejs, men i det store hele er det vores hjerte, som nu gør sin entre som fælles globalt varemærke”, siger direktør i Spies, Jan Vendelbo.

Thomas Cooks gamle logo, en globus med navnet i midten, forsvinder helt og erstattes af ’The Sunny Heart’.

Også flyene hos Thomas Cook Airlines, får nyt udseende. Globussen på halerne udskiftes med det solfyldte hjerte og den blå bemaling forsvinder til fordel for hvidt, solgult og lysegråt. Malearbejdet til knap en million kroner pr. fly kan ikke gennemføres fra dag til dag, men flyene vil få de nye farver, når de alligevel er til stort eftersyn.