Efter omfattende undersøgelse i Skandinavien og Finland har Visit California officielt bekræftet, at Atlantic Link er bedst egnet til at promote The Golden State blandt Skandinaverne.
Efter omfattende undersøgelse i Skandinavien og Finland har Visit California officielt bekræftet, at Atlantic Link er bedst egnet til at promote The Golden State blandt Skandinaverne.
Atlantic Link har repræsenteret Visit California i Skandinavien og Finland siden 2003. I år var opgaven udbudt til virksomheder i Norden og efter grundig gennemgang har den populære destination i USA valgt at fortsætte aftalen med Karin Gert Nielsens team.
Fremover vil Atlantic Link fortsætte med at stå for salg, markedsføring og PR i den nordiske region for Visit California.
“Vi er stolte over genvalget efter at have samarbejdet gennem så mange år. Gennem hele processen er vi blevet målt mod de stærkeste agentvirksomheder i Skandinavien og at blive vinder er en historisk milesten for Atlantic Link,” siger Karin Gert Nielsen, direktør for Atlantic Link, som hun startede i 2001.
I 2016 krydsede 287.000 skandinaver Atlanterhavet for at få en del af den californiske sol – det var en ny rekord.
Lige nu er der 32 ugentlige non-stop flyvninger mellem Skandinavien og Californien.