- STANDBY.DK - https://standby.dk -

Erhvervsrejsebureau åbner ny ”digital hoveddør”

Firmakunder hos det globale erhvervsrejsebureau BCD Travel får nu adgang til konceptet ”Connect,” en ny digital platform med adgang til BCD’s applikationer.

Via ”Connect” får firmakunder hos BCD Travel ”online interaktion med BCD’s eksperter samt sparring med ligesindede,” hedder det i pressemeddelelsen. Connect giver også sine brugere adgang til brancheinformation.

Connect skal ses som en fortsat investering i digitale services og har til hensigt at skabe et fælles vidensforum, der øger værdien af virksomhedernes rejseprogram, oplyser erhvervsrejsebureauet.

BCD’s ansigt udadtil i Danmark er Thomas Friis Rasmussen, Director Program Management Nordics. Foto: BCD Travel.

BCD’s ansigt udadtil i Danmark, Thomas Friis Rasmussen, Director Program Management Nordics, siger:

”Connect er en digital hoveddør til de services, BCD Travel tilbyder. Vi har samlet information ét sted, hvilket kan være en stor hjælp anno 2019, hvor danske virksomheder konstant bombarderes med ny viden, har en masse forskellige stakeholders og anvender et hav af værktøjer og platforme.”

Diskussionsgrupper
Ud over at Connect for eksempel muliggør interaktion og diskussionsgrupper, leverer den nye platform også ”best practice” inden for program-management, og giver adgang til produktopdateringer, casestudier, forskning, branchetrends og -nyheder, supportressourcer, firmaaftaler og meget mere, oplyser BCD.

”BCD Travel fungerer som en betroet rådgiver for vores kunder. Connect leverer et dynamisk digitalt miljø, hvor kunderne kan interagere med vores optimerings- og teknologieksperter, sparre med andre med fælles interesser,” siger Yannis Karmis, chef for Product Planning and Innovation i BCD Travel.

Udfordring at holde sig opdateret
Virksomhedernes rejseansvarlige ønsker at have fingeren på pulsen, når det kommer til en lang række aspekter i deres rejseprogram. Men med al den nye information på området, der tilføres dagligt, er det en udfordring at holde sig ajour med alt.

”Både i vores professionelle og private liv benytter vi en masse kommunikationsværktøjer. De gør det let at dele dokumenter, idéer, videoer, slides og meget mere,” siger Miriam Moscovici, chef for Research and Corporate Innovation i BCD Travel og tilføjer:

“Kombinationen af denne tendens og erhvervslivets behov for et vidensforum, hvor de kan holde sig opdaterede, gjorde, at vi ønskede at udvikle Connect – et digitalt værktøj, der vil forenkle livet for virksomhedernes rejseansvarlige”.

BCD Travel er direkte eller indirekte i 109 lande med cirka 13.800 ansatte. Koncernen havde sidste år en omsætning på 27 milliarder dollars, her af knap 11 milliarder dollars fra partner-salg.

Relaterede artikler:

Erhvervsrejsebureau får flere teknologipartnere

12 færre ansatte i stort dansk rejsebureau

Ny topchef hos Danmarks største rejseindkøber