Servisair: Vi ville ikke længere ned i pris

Servisair/GlobeGround har fra første dag leveret topkvalitet, hvilket er dokumenteret gennem talrige statistikker og ”awards” fra Air France og KLM samt vore øvrige kunder. Denne kvalitet er leveret til konkurrencedygtige priser og betingelser. Herudover er vores fleksibilitet i højsædet med hensyn til at opfylde kundernes operationelle ønsker og behov.



Servisair/ GlobeGround underbyder ikke markedet på et useriøst økonomisk grundlag. Vores omkostningsbesparende koncept har eksisteret i mange år og har gjort det muligt at tilbyde vore kunder konkurrencedygtige priser på sunde forretningsmæssige vilkår.



Det ville have været økonomisk uforsvarligt for Servisair/GlobeGround, at gå med på de yderligere prisreduktioner som blev forlangt.

Prisreduktioner opnås kun ved ”win win”-situationer og vi har ikke tænkt os at sætte os selv i en situation hvorved vi mister penge på en kunde.



På nuværende tidspunkt har vi formået at gennemføre besparelser som sikrer at vi undgår det tab, som de manglende indkomster vil forårsage. Spørgsmålet om, hvorfor Novia pludselig har ændret deres prisstrategi så drastisk ønsker vi ikke at kommentere.



Fremtiden ser positiv ud for os. Vi forventer at udvide forretningen med nye kunder i begyndelsen af 2005 og er stadig i besiddelse af et dedikeret, fleksibelt og yderst professionelt team af medarbejdere.

Skrevet af