SITA og Servisair i partnerskab

Partnerskabet betyder, at Servisair får gavn af SITAs Horizon portefølje 30 steder i Europa og Nordamerika. Aftalen indebærer også brug af SITA DCS (Departure Control Services), samt e-ticketing og web check-in, Advance Passenger Information System (APIS) behandling, og netværksopkobling.

PassengerHandler, der tilbydes som en del af SITA DCS løsningen, kan hjælpe Servisair med at levere hurtigere check-in og en generelt forbedret service til nye flyselskabs-kunder. SITA DCS systemet vil operere over allerede eksisterende check-in programmer, deriblandt SITAs CUTE (Common Use Terminal Equipment) og andre programmer.

SITAs Horizon er en løsning, som kan give flyselskaber og lufthavne en række integrerede services, der er vigtige for at optimere IT-kapaciteten, og for at forbedre muligheden for at dele informationer i real-time. E-ticketing-delen vil hjælpe flyselskaberne med at nå IATAs 2007 deadline for afskaffelse af papirbilletter.

Skrevet af