Kuoni kører hurtigere i USA

Kuoni har fortsat stigende efterspørgsel på USA. På nuværende tidspunkt har det store rejsebureau og delvise turoperatør solgt 15% flere rejser til USA i forhold til samme tidspunkt i fjor. Kuoni regner med, at det samlede antal rejser til USA ender på ca. 7.000 i år.



En bestemt type rejser er særlig populær, “kør selv.”

Adm. direktør, Jan Lockhart, forklarer den stigende efterspørgsel på USA således:



“Den hænger sammen med en bestemt livsstil. Den rejsende vil vælge delelementerne af sin rejse og vil fortælle venner og familie om en helt rejse. Den rejsende ønsker at signalere noget med sit valg af rejse og at vise sin personlighed derigennem. Derfor gør vi en dyd ud af at tilbyde rejser til USA med stor valgfrihed.”



Kuoni tilbyder 17 “kør-selv”-koncepter i USA og Canada, hvor den rejsende selv vælger rute, overnatningssteder og varighed. Kuoni tilbyder bl.a. kørselsvejledninger og kort over turmuligheder. Og dollarkursen er lav ligesom det er billigt at leve i USA.



En af de mest populære Kuoni-destinationer er dog en klassisk “kør selv” med Los Angeles, Palm Springs, Grand Canyon og Yosemite National Park, San Francisco og Californiens kyst.

Skrevet af