Sterling-succes med hotelbooking og billeje

De seneste seks måneder er hotelsalget på sterling.dk steget med 70%, mens biludlejningen er steget med 300%.

”Vi oplever et boom i både hotelbooking og billeje. Det er helt tydeligt, at skandinaverne har fået øje på de kontante fordele, der ligger i at købe flybillet, hotel og bil direkte hos flyselskaberne, som tilbyder en samlet løsning”, siger Michael T. Hansen, kommerciel direktør hos Sterling.

”Kunderne vil have lave og gennemskuelige priser, og de vil have mulighed for at sammensætte deres rejse, ophold og transport på deres egen måde. Man køber oftest først flybilletten, idet den fastlægger ankomst og afrejsetidspunkt, og derefter fastlægger man så detaljerne; hvor man vil bo, hvordan man vil komme rundt på destinationen. Derfor har vi indrettet vores online-tilbud efter kundernes behov”, siger Michael T. Hansen.
          
”Når man booker andet end fly, har vi valgt at gøre det så kunden handler direkte hos leverandøren, så der ikke er noget fordyrende mellemled. Vi skaber kontakten, og hjælper med at få rabat”.

Skrevet af