Tyrkiet Eksperten genoptager rejser til Phuket

Tyrkiet Eksperten blev i forbindelse med flodbølgekatastrofen i Sydøstasien beskyldt for at slå mønt på katastrofen, fordi selskabet ikke ville refundere pengene for bestilte rejser til Thailand. Efter massiv kritik fra bl.a. konkurrerende rejseselskaber gav Tyrkiet Eksperten igen i flere helsides-annoncer i dagbladene. Da Jyllands-Posten for kort tid siden henvendte sig til en række selskaber, der flyver til Thailand, nægtede selskabet at komme med udtalelser.
Der lyder dog nu nye toner fra selskabet, idet Tyrkiet Eksperten gennem sin informationschef, Lone Yalcinkaya, har meddelt, at selskabet fra den 21. januar atter har påbegyndt rejser til Phuket i Thailand. ”2 af vore 28 hoteller i Sydthailand har været berørt af flodbølgen, hvorfor gæster med reservationer til disse hoteller får tilbudt alternative muligheder. Ydermere tilbyder vi gæsterne, at de kan få deres penge refunderet, hvis de ikke agter at tage imod tilbuddet,” siger Lone Yalcinkaya.
(Jyllands-Posten, 23/1)

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.