Kvinde til tops i Bravo Tours

”Det er en nyoprettet stilling, som vor adm. direktør, Peder Hornshøj, før havde ansvaret for. Men vi vokser hele tiden, så vi må fordele opgaverne. Peder skal stadig tage sig af det overordnede i Bravo Tours – men vil sikkert give mig nogle gode råd,” siger Tina Hyldgaard til Take Off.



Tina Hyldgaard har arbejdet i rejsebranchen siden 1992, da hun blev salgsassistent i Falke Rejser (det nuværende Star Tour). I 2001 blev hun leder af Bravo Tours’ grupperejseafdeling og har siden 2004 været direktionsassistent og marketingchef.



”Med udnævnelsen af Tina Hyldgaard til salgs- og marketingdirektør styrkes ledelsen med en erfaren og kompetent person, og samtidig er hele organisationen ændret, så Bravo Tours er tilpasset kommende ekspansion,” siger Peder Hornshøj.



Bravo Tours har 65 ansatte – fordelt på hovedkontoret i Herning, som netop er udbygget med yderligere 200 kvadratmeter til nu 1.300, samt salgskontoret i København plus cirka 100 rejseledere på destinationer verden over.



Antallet af gæster hos islandsk-ejede Bravo Tours steg i fjor til 100.000 mod 80.000 året før.

I år forventer Peder Hornshøj 125.000 gæster.



Bravo Tours, en af de største succeshistorier i nyere tid i den danske charterbranche, forventer i år en omsætning på 650 mio. kr.

”Cirka 10 % af vore gæster rejser oversøisk – og på næste måneds rejsemesse i Herning præsenteres vort nye oversøisk katalog,” siger Peder Hornshøj til Take Off.



De største rejsemål for Bravo i 2006 var Mallorca, Kreta, Bulgarien og ikke mindst Azorerne med ca. 17.000 gæster.



HB

Skrevet af