Ikke alle holder sommerferie

“På vores hjemmeside; www.takeoff.nu er lidt svært at mærke at der er sommerferie i branchen,”fastslår Jesper Nygaard, Salgs- og Marketingschef, hos Take Off.



“På en uge kan vi kunnet præsentere seks nye bannere – heraf to topbannere – på vores hjemmeside. Meget positivt at se at vores annoncører bakker op omkring Take Off. Samtidig har vi sat random på vores sitebanner således, at de løbende i juli måned skifter placering. På den måde undgår både annoncører og læserne “banner blindhed” og at de samme bannere er placeret på den samme plads i 30 dage”.



Vi skal også have med, at Take Off har fået over et hundredenye abonnenter. som i fremtiden modtager Take Off magasinet på deres hjemmeadresse. Flere rejsebureauer har tilmeldt deres ansatte denne ordning. På den måde kan man bedre suge informationerne til sig fremfor kun at have to minutter ved sin arbejdscomputer på jobbet eller i frokoststuen.



Både vores annoncører og hos os på Take Off er glade for de nye læserne,” slutter Jesper Nygaard.

Skrevet af