Lufthansa får en på bolden

40 Lufthansa-fly har i denne VM-tid en sort og hvid ”fodbold-næse.” Dermed er flyselskabet med til at skabe opmærksomhed om VM-slutrunden, som ruller i Tyskland fra næste uge og frem til midten af juli.



I øvrigt har Lufthansas First- og Business passagerer på langruterne netop fået større valgmuligheder indenfor underholdning på selskabets langruter. Antallet af tv-kanaler er udvidet fra 25 til 65, heraf 30 film. Musikmæssigt kan der vælges mellem 100 CD’er, 24 radioprogrammer, spil og sprogkurser.

Foreløbig har halvdelen af Lufthansas langrutefly dette tilbud.



Og apropos fodbold-VM, så tilbyder reservationssystemet Galileo Leisures et udbud af hoteller under VM-slutrunden så rejsebureauerne forventes at kunne opfylde kundernes behov og samtidig få garanteret kommission

Hotellerne er tilgængelige i Galileo Leisure.



For at sikre sig et hotel på de steder, hvor der spilles kampe, kan den rejsende booke hotel gennem sit Galileo Leisure rejsebureau. I tillæg til dette, har rejsebureauerne adgang til en lang række af hoteller i nærliggende byer, oplyser Galileo.

Skrevet af