Eurail får nyt brand og nyt slagord

Eurail Group driver det såkaldte Eurail Pass, som giver ubegrænset adgang til togrejser for ikke europæere. Tidligere på året overtog Eurail Group driften af InterRail produktet, som retter sig mod europæiske togrejsende.

Det nye slagord ‘Your Pass. Your Europe.’ Skal understrege essensen af Eurail som selskabet, der gør det muligt at rfejse hvorhen, man vil, når man vil for at opleve Europa som det passer en bedst.

I 2008 byder Eurail velkommen til to nye lande, Kroatien og Slovenien, som svar på den øgede interesse for det østlige Europa. Det bringer antallet af deltagende lande op på 20.

For rejsende med speciel interesse I Nordeuropa tilbydes særlige kort, som tilbyder rejser i Finland og Sverige, Danmark og Sverige samt Norge og Sverige, samt et fælles kort for alle fire lande. 

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.