Sterling tilfreds med januar 2006

I januar 2006 valgte 253.409 skandinaviske passagerer at rejse med lavprisselskabet Sterling. Hermed endte kabinefaktoren på knapt 71 % for januar 2006.

”Januar er traditionelt en meget stille periode inden for flybranchen, så som sådan er antallet af passagerer ganske tilfredsstillende,” siger Sterlings Kommunikationsdirektør Niels Brix.

”Desværre er det ikke muligt at sammenligne med tallene fra januar 2005 på grund af fusionen med Maersk Air i efteråret 2005.”

Sterling holder i øjeblikket udsalg på storby-destinationerne, hvor rejser til populære europæiske storbyer som Berlin og Amsterdam kan bookes til priser helt ned til DKK 260,- OneWay inkl. skatter og afgifter. Rejserne kan bookes frem til fredag den 10. februar 2006. Rejseperioden løber frem til den 31. marts 2006.

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.