KLM laver destinationsguide på hjemmeside



Destinationsguiden giver læseren korte og relevante tips om seværdigheder, shopping, restauranter, vejrudsigten og andre interessante fakta om den enkelte destination.



”Mange flyrejsende går på nettet og søger information om den ønskede rejsedestination, inden de booker rejsen. Med KLM’s nye destinationsguide får rejsende både relevant, spændende og opdateret information om destinationerne og har samtidig mulighed for at booke billetter på samme site, hvilket gør det endnu lettere for de rejsende,” siger Commercial Manager Oliver Hours fra AIR FRANCE KLM.



KLM’s globale netværk giver passagererne talrige muligheder for at nå snart sagt enhver destination i verden – ved lanceringen dækker KLMs hjemmeside mere end 85 destinationer og flere bliver tilføjet destinationsguiden de næste par måneder.



”I år har vi indført en række forbedringer for at gøre kunderne endnu mere tilfredse, herunder flere online-funktioner, mobil check-in, flere flyafgange samt indkøb af nye fly,” siger Oliver Hours.



Destinationsguiden på KLMs nordiske sites er den første af sin slags i KLM.


Skrevet af