Dream Sale til mere end 120 rejsemål

Salgsperioden varer indtil udgangen af dette år. Rejseperioden gælder fra 14. januar til 31. maj 2006. Tæt på 500.000 billetter er frigivet i det nordlige Europa til meget lave priser. Passagererne kan reservere billetter både for vinter- og forårsferien forudsat, at der er ledige pladser.

”I konkurrencen om at være det foretrukne og største flyselskab for rejser uden for Norden, er disse salgskampagner et vigtigt redskab. Vores ambition er at blive skandinavernes foretrukne rute ud af Skandinavien. Mange har endnu ikke opdaget de muligheder, de har ved at flyve med Air France KLM, og med denne kampagne håber vi at åbne deres øjne for netop dette”, siger Anko van der Werf, marketingchef for KLM i Nordeuropa.

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.