Nyt image til turismen i Løkken

Turisterhvervet i Løkken af træt af et image, der handler om druk, fest og farver. Løkken er meget mere end det, og det vil turisterhvervet i byen, der i højsæsonen har 40.000-50.000 sommergæster, nu forsøge at gøre opmærksom på. For at gøre Løkken til et trækplaster for alle slags turister skal 500 medarbejdere gennemføre kurser og personlig træning, så den kommende sæson kan blive forberedt på en ny måde. Målet med kurserne er et øge serviceniveauet for alle typer turister.
(Børsen, 18/2)

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.