Sterling udliciterer catering efter rekord

Netop nu er Sterling ved at indhente tilbud på levering af catering og al anden handel på selskabets fly, lige fra skrabelod til t- shirts i 2004.

Vi koncentrerer os om at flyve og yde god service. Herunder også afgang og ankomst til tiden. Hvor andre selskaber arbejder med standarder for, hvor mange minutter et fly må være forsinket.
For alligevel at være ”rettidig”, arbejder vi med nul minutters forsinkelse, intet mindre, sagde den ny adm. direktør Torben Anker Sørensen i går ved et frokostmøde i Danske Rejseskribenter på Hotel Imperial i København.

I september havde Sterling 91 procent af alle fly til afgang inden for 15 minutter,og det skal blive endnu bedre.


I den kommende tid vil Sterling, og den ny salgs- og marketingdirektør Stefan Vilner, udbygge aftaler med rejsebureauerne, men samtidig gå ned til nettopriser.
For det generelle salg går det godt, idet selskabet i september rundede gæst nr. èn million, en stigning i år på 39 procent.

Skrevet af