Berlingske i samarbejde med Travelmarket

Med den nye aftale får brugerne et bredt udvalg af bl.a. flyrejser, temarejser samt charter- og afbudsrejser på rejseliv.dk



Mette Bove-Nielsen (foto), direktør for digitale medier i Berlingske Media, siger om samarbejdet:



”Det er vigtigt, at vores brugere får det bedste udbud, når de søger efter rejser på rejseliv.dk



Travelmarket har de bedste rejsesøgemaskiner, og vi lægger stor vægt på, at rejsesøgemaskinerne bliver produceret 100 % efter vores design, var valget af Travelmarket oplagt.”



Travelmarket og rejseliv.dk opnår en indtægt fra rejsesøgemaskinerne, når brugerne finder en rejse og klikker sig ind på rejseselskabets hjemmeside.



”Samarbejdet med rejseliv.dk viser, at vores produkter har en kvalitet, som gør dem eftertragtede. Vores rejsesøgemaskiner når nu ud til over én mio. danskere hver måned. Herved bliver det attraktivt for rejsebranchens selskaber at indgå samarbejde med os,” siger adm. direktør i Travelmarket, Ole Stouby.

Skrevet af