5.000 kr. for nyt logo til Ærø

”Ærø Turist- og Erhvervsforening har heddet sådan et godt stykke tid, så det er på tide, at vi får en ny visuel identitet”, siger turist- og erhvervschef Carl Jørgen Heide. Det nye logo skal signalere, at foreningen har hjemme på Ærø, men også hvad Ærø står for.

”Det kunne være begreber som nærhed, lys, luft, højt til loftet, vedvarende energi, økologi, eventyr-ø, maritime traditioner, bygningskultur… Det er op til den enkelte deltager at tage udgangspunkt i sit syn på Ærø”.

Til at vurdere forslagene har foreningen sammensat et panel med grafisk designer Rikke Pelle, Ole Finnerup, formand for Ærø Kunstforening, direktør Henrik Schrøder og bogtrykker Troels Mark Pedersen, Ærø Ugeavis.

 

Sidste chance for at deltage er 1. december 2008 og vinderen kåres 15. januar 2009.

Skrevet af Flemming Juul