Take Off satser offensivt

”Vi har faktisk vældig godt fat i kunderne til magasinet, der udkommer medio juni. Men vi går nu ud med en række supplerende tilbud, som vi håber vil falde i branchens smag. Vi søger ind i partnerskabsaftaler, der rummer mulighed for yderligere aktiviteter til gavn for vore kunder udover værdien af annoncer i rejsebranchens mest respekterede medie,” siger han.



Den administrerende direktør og ansvarshavende chefredaktør Karsten Madsen oplyser, at ideen med Rejs & Oplev som et ekstra magasintilbud til kunderne har vist sig som en succes.



”Der er god efterspørgsel, om vi har også en række aftaler hjemme for de kommende numre, hvor vi dels kan forsyne vore kunder med solid markedsføring i branchen gennem magasinet Take Off, dels i form af ekstra oplag til at skærpe appetitten på ferieformer og rejsemål og dels gennem online for at styrke den løbende information til både medier, branche og mange almindlige rejseinteresserede danskere,” forklarer han.


Skrevet af