TQ3 forbedrer sit produkt

93-98 % af TQ3’s kunder fandt kompetenceniveauet tilfredsstillende eller højere, at TQ3 har tilfredsstillende kendskab til sine kunders rejsepolitik og at TQ3’s medarbejdere er servicemindede i telefonen.



Det noterer TQ3’s nordiske direktør, Thomas Lundberg (billedet), der som eneste topchef for et dansk erhvervsrejsebureau udsender et månedligt nyhedsbrev.



Men, tilføjer han, ”undersøgelsen viser også områder, hvor vi bør sætte ind. 15 % af vores kunder finder, at vi ikke i tilstrækkeligt omfang tilbyder alternativer til rejsemuligheder, og 14 % er helt eller delvist uenige i at vi kan finde plads og priser hurtigere end de selv.”



”Vi er meget bevidste om, at ”oplevelsen er sandheden”. Det spiller ingen rolle, hvor dygtige og servicemindede vores medarbejdere – eller hvor smart vores teknologi er – hvis dette ikke også opleves, når man bestiller rejser. Derfor vil vi studere de mindre positive resultater af tilfredsundersøgelsen nøje og tilrettelægge vores fremtidige udvikling på bl.a. dét grundlag,” siger han.

Skrevet af