Take Off udvider på web`en

”Det sker for at servicere vore mange tusind daglige læsere og vore annoncører, som dermed får et endnu stærkere produkt til at sikre sig eksponering over for rejsebranchen. Vore kolleger og konkurrenter på Stand By har jo også to daglige udgivelser. Vi følger nu trop, ” fortæller Karsten Madsen, der er ansvarshavende chefredaktør og administrerende direktør for Take Off.



Hidtil er Take Off udkommet fredag kl. 12 med Weekly, som leverer perspektiv og opdatering fra ugen, som er gået.



”Det har været en ubetinget succes. Derfor har vi også mod til at levere frokostnyheder på arbejdsugens øvrige fire dage. Middagsudgaven vil også rumme de vigtigste af morgenens nyheder,” forklarer han.



I første omgang vil 12 udgaven have det design, som vi kender fra Take Offs morgennyheder:



”Men vi har en række udviklingstiltag på tegnebrættet, som vi vil virkeliggøre løbende i de kommende måneder. Online er blevet et stadigt mere betydende medie. Derfor bruger vi også kræfter på at skabe det bedst tænkelige produkt i samarbejde med TravelMarket, der har ansvaret for vort udviklingsarbejde,” siger Karsten Madsen.

Skrevet af