Årets rejsepris gik til Maersk Air

Maersk Air blev fredag tildelt Europæiske Rejsepris på Ferie05 i Bella Center. Motivationen for valget af Maersk Air byggede på Maersk Airs åbning af mange nye ruter, indsatsen for at finde et koncept, der falder i forbrugernes smag, samt flyselskabets brud på prisbarriererne til gavn for forbrugerne. Det var foreningen Danske Rejsejournalister, der ”med forbrugernes øjne” udvalgte vinderen, som skulle være ”en virksomhed, person eller organisation, der har gjort en ekstra indsats for forbrugerne.”
Sidste år modtog Det Tyske Turistkontor prisen, fordi det havde fastholdt et kontor med fast åbningstid og personlig kontakt.
(Berlingske Tidende 29/1)

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.