Sterling pumper 200.000 lavprisbilletter på markedet

Sterlings netop afsluttede 20-kroners kampagne med 100.000 billetter får nu Europas fjerdestørste lavprisselskab til at sælge 200.000 billetter fra Danmark, Norge, Sverige og Finland for under 500 kr. – inklusive skatter og afgifter.



”Sterlings 20-kroners kampagne var en meget stor succes. De 100.000 billetter blev revet væk på tre dage,” fortæller Sterlings kommunikationsdirektør, Niels Brix.

Startskuddet til den ny kampagne begynder lørdag midnat kl. 00.01 og løber til fredag den 30. december.



Der kan bookes til alle Sterling-destinationer, rejsen foretages 1. januar – 15. juni, dog ikke på helligdage.

Billigbilletterne gælder hovedsagligt enkeltrejser fra Danmark, Norge, Sverige og Finland. Vil gæsterne retur med Sterling købes der primært til normal lavpris.



I november havde Sterling 232.000 gæster og et samlet passagertal på 2,5 mio. i årets første elleve måneder.

Sterlings kabinefaktor, den udnyttede sædekapacitet, lå i årets første elleve måneder på ca. 80 %.

Skrevet af