Sterling lancerer nye billetter

Billetterne er målrettet mod forretningskunder, og er lidt dyrere end de almindelige lavprisbilletter. Prisen bliver på omkring 1.500 kr. one way. Til gengæld kan kunden ændre navnet på billetten, afgangen kan ændres og prisen refunderes.

Niels Brix, kommunikationsdirektør hos Sterling siger, at det er første trin i kampen om at få forretningskunder. Andet trin er ”Go to gate”, hvor kunden springer incheckningen over, hvis vedkommende ikke har bagage med.

Den nye billettype bliver lanceret inden for kort tid.
(Berlingske Tidende 6.2.2006)

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.