Europcar DK vandt Grand Prix i kundeservice

Biludlejningsselskabet Europcar i Danmark har for anden gang på tre år vundet det såkaldte CRM Grand Prix. Europcar Danmark vandt kategorien indenfor leasing, udlejning, kurér og transportserviceområdet.



CRM Grand Prix gennemføres af firmaet Teleperformance, som anonymt henvender sig med såkaldte mystery calls til virksomhedernes kundeservice og kårer efterfølgende en vinder vurderet udfra bl.a.: ventetid, velkomst, betjening og produktkendskab.



Det fremgår ikke af pressemeddelelsen, om de deltagende firmaer i undersøgelsen har betalt for at blive evalueret.



Tidligere på året vandt Europcar International to priser, Business Traveller Magazine kårede Europcar til Best Carrental Company in Europe ligesom selskabet modtog den fornemme World Travel Award som European Carrental Leader.



Det Interdan-ejede Europcar franchise i Danmark omsætter for kr. 280 mio. på billeje og udlejer 4.000 køretøjer fra 50 stationer i Danmark. Europcar International er Europas største biludlejningsselskab med over 130.000 biler og en omsætning på 1,1 milliarder Euro., oplyser adm. direktør for Europcar/Østergaard Danmark, Poul H. Tvede.

Skrevet af