Tyrkiet Eksperten beklager dårlig kundeservice

Tyrkiet Eksperten har indstillet salget af rejser til Egypten pga. dårligt salg. Men charterbureauet ville ikke betale en kunde pengene tilbage. Det fik kunden til at kontakte Ekstra Bladet – og så skete der noget.



Kunden, Bo Eriksen, havde betalt 9.000 kr. hos Tyrkiet Eksperten for en rejse for sig og sin kone til Egypten. Men selv om rejsen blev aflyst, var det ikke muligt at pengene tilbage.



”Vi skulle være rejst 4. januar, men den blev aflyst for nogle uger siden. Det har siden ikke været muligt at få penge tilbage fra Tyrkiet Eksperten.

Hos Tyrkiet Eksperten bliver man mødt af medarbejdere, der tydeligvis er trænet i blot at trække tiden.

Jeg har af fire-fem medarbejdere fået at vide, at mine penge er på vej, men der sker bare ikke noget,” skrev Bo Eriksen til Ekstra Bladets forbruger-redaktion, kup!



Tyrkiet Eksperten fik straks styr på sagen, da kup! ringede:

”Jeg har undersøgt sagen, og det viser sig, at der har været total koks i kommunikationen mellem bogholderiet og kundeservice. Jeg har allerede talt med kunden og vi har sendt checken,” sagde informationschef Michael Klose til Ekstra Bladet og tilføjede, at der var tale om en enkeltstående sag.



I øvrigt Tyrkiet Eksperten 10 års jubilæum onsdag i næste uge, den 17. januar, og markerer dette med Åbent Hus på sine kontorer i København, Århus, Odense, Ålborg og Herning.

I København er det i selskabets kontor på Vester Farimagsgade 1 mellem fra 13-17.

Skrevet af