Fra onsdagens debatmøde på Comwell Borupgaard, til venstre Tivolis administrerende direktør, Lars Liebst, og administrerende direktør for Dansk Erhverv, tidligere minister Brian Mikkelsen. Foto: Henrik Baumgarten.
Norden bør markedsføres som én turistdestination
Af: Henrik Baumgarten
i Turisme i Danmark
29. maj 2019
Senest opdateret: 29. maj 2019 kl. 21:04
Der var markante og skarpe meninger da to store profiler i dansk turisme, Tivoli-direktør Lars Liebst og direktør for Dansk Erhverv, Brian Mikkelsen, debatterede dansk turisme.
Topmødet mellem de to administrerende direktører fra Tivoli og branche- og arbejdsgiverforeningen Dansk Erhverv på nordsjællandske Comwell Borupgaard havde samlet 50 tilhørere fra blandt andet rejsebranchen, der havde fået indbydelsen gennem hotelkædens...
Få hurtig adgang til artiklen
Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed
DKK 125
1 MÅNED
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
DKK 1.295
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL EN BRUGER
(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)
|
|
BUSINESS
12 MÅNEDER
ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE
(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)
|
|
Allerede abonnent?
Comwell Dansk Erhverv For abonnenter Tivoli VisitDenmark 2019-05-29