DFDS vil gerne have flere til at få øjnene op for de ideelle muligheder, der er for en firmakonference, et seminar eller en incentive tur med bådene mellem København og Oslo.
“Det går støt fremad,” siger salgschef Kim Heiberg i det særtillæg, som er skrevet af Take Off journalister og udkommer med december nummeret, der er på vej ud fra i går.
Konkurrencen er benhård, og de to Oslo-både erobrer andele, men kendskabet til denne konferenceform er endnu for lille i Danmark. Derfor skal der nu gøres en indsats for alvor i de første måneder af det nye år.
Take Offs redaktion fulgte således både TDC og Kongelig Dansk Yachtklub på en konferencerejse fra København til Oslo og retur. Den sidste gruppe var også en tur i vildmarken, hvor fantasien lever. “Et udfordrende møde med Oslo Marka er et spændende afbræk i konferencen, ” heddet det i artiklen, hvor journalist og fotograf selv følger med.
I alt 24 sider med Take Off, som nu også trykkes i større oplag til brug i 2008.

STANDBY.DK Nyt om rejser

