
Ferie & Fritid i Bella satsede i år på at skabe en stærkere udstilling end før. Strategien gav gevinst. Rejsebranchen oplevede et godt salg på ferieudstillingen, der blev afviklet i weekenden i Bella Center.
Weekendens feriemesse i Bella Center var nr. 30, og et af målene for den nye ledelse var at udvikle udstillingen mod en mere direkte salgsplatform. Denne udvikling har fået en god start med udstillere, som melder om et godt salg, oplyser Bella Center.
Udstillingen i dens nye form, med tematiseringer og mange gode ferie-og rejsetilbud, har blandt andet været en succes for udstillerne Bravo Tours og Top Tours:
"Vi er meget tilfredse med vores deltagelse. Salget har været positivt og vores messetilbud har fungeret godt. Vi har haft mange besøgende på vores stand, og regner med, at salget vil fortsætte i den kommende tid, når de, der lige skulle tænke over tingene, vender tilbage," siger adm. direktør Martin Bisp fra Top Tours.
Rejsebureauet fejrer i øvrigt 10 års jubilæum fredag i denne uge.
Ungdomsområdet med STA Travel og Backpacker Planet viste sig også som positivt nyt tiltag på udstillingen:
"Vores deltagelse gik over al forventning. Vi har delt 2,5 ton kataloger ud, og der var et konstant flow på vores stand," siger Martin Bjerg, salgschef hos STA Travel.
Sammenfattende siger Bella Centers nye chef for feriemessen, Malina Lebrecht Hye.
"Vi er godt tilfredse. Vi er på vej i den rigtige retning, udstillingen i år var god generalprøve til udstillingen i 2013."

STANDBY.DK Nyt om rejser

